POKORENA PLANETA

Znanje je put do slobode. Sloboda nema alternativu.

Dan sećanja je prevara Rat je samo reket … vodi se zbog koristi veoma male nekolicine a o trošku većine ljudi

Ostavite komentar

uk-soldier-afghanistan

by Paul Craig Roberts | Infowars.com | May 25, 2015
Dan sećanja (Memorial Day) obeležava se u čast vojnika poginulih u ratu. Rečeno nam je da je da oni koji su poginuli u ratu umrli za nas i našu slobodu. US Marine General Smedley Butler osporio je ovaj stav. On je rekao da su naši vojnici poginuli za stvaranje profita bankarima, i za Wall Street, Standard Oil, i United Fruit Company. Ovde je izvod iz govora koji je dao 1933. godine:

„Rat je samo reket. Reket je najbolje opisati, verujem, kao nešto što nije ono što se čini za većinu ljudi. Samo mala grupa unutar zna o čemu se radi. vodi se za korist manjine na račun većine ljudi.
Verujem u adekvatnu odbranu granice i ništa drugo. Ako narodi dolaze ovde da se borimo, onda ćemo se boriti. Problem sa Amerikom je da dolar ovde zarađuje samo 6 odsto , onda postaje nezajažljiv i odlazi u inostranstvo da zaradi 100 posto. Zatim zastava sledi dolar a vojnici prate zastavu.
Ja ne bih ponovo išao u rat kao što sam činio da zaštitim neke bedne investicije bankara. Postoje samo dve stvari za koje treba da se borimo. Jedan je odbrana naših domova, a drugi je Bill of Rights (ustav SAD ). Rat za bilo koji drugi razlog je jednostavno reket.
Ne postoji trik u torbi reketiranja zbog kojeg je vojna banda je slepa. Postoje „finger men“to su ljudi koji upiru prstom da istaknu neprijatelje, njegove „Muscle man“ da unište neprijatelja, njegovi „brain man“ da isplaniraju ratne pripreme, i „Big Boss“ super-nacionalistički-kapitalizam.
To možda izgleda čudno da, ja kao vojnik uspostavim takvo poređenje. Istinitost me na to prisiljava. Proveo sam trideset tri godine i četiri meseca u aktivnoj vojnoj službi, kao pripadnik najagilnije vojne sile ove zemlje, marinaca. Služio u svim redovima od potporučnika do general-majora. I u tom periodu, većinu vremena sam proveo kao Muscle man visoke klase za veliki biznis, za Wall Street i za bankare. Ukratko, bio sam reketaš, gangster za kapitalizam.
Posumnjao sam da sam ja samo deo reketa u to vreme. Sada sam siguran u to. Kao i svi članovi vojne profesije, nikad nisam imao moje mišljenje dok nisam napustio službu. Moje mentalne sposobnosti bile su suspendovane u animaciji dok sam slušao naređenja viših instanci. Ovo je tipično za sve koji su u vojnoj službi.
Ja sam pomogao da Meksiko, posebno Tampico, bude bezbedan za američke naftne interese u 1914. pomogao sam da Haiti i Kuba budu pristojno mesto za momke National City Bank u prikupljanju prihoda. Pomogao sam u silovanju pola tuceta centralno Američkih republika za kaorist Wall Street-a. Spisak reketiranja je dug. Pomogao sam očistiti Nikaragvu za međunarodne bankarske kuće Brown Brothers u periodu 1909-1912 (gdje sam čuo to ime ranije?). Doneo sam svetlo u Dominikansku Republiku za interese američkih kompanija šećera u 1916 godini. U Kini sam se pobrinuo da Standard Oil radi svoj posao bez ometanja.
Tokom tih godina, imao sam, što bi rekli momci u zadnjoj sobi, sjajan reket. Osvrćući se na to, osećam da sam mogao dati Al Capone- u nekoliko saveta. Najbolje što je on mogao da uradi bilo je da odrađuje svoj reket u tri okruga. Ja sam radio na tri kontinenta.
Većina američkih vojnika poginuli su boreći se protiv neprijatelja koji nece predstavljati pretnju Sjedinjenim Državama. Naši vojnici umril su za tajne planove o kojima ništa ne znaju. Kapitalisti sakrivaju sopstvene interese iza zastave, a naši momci umiru za jedan procenat vladajuće klase“.

Jade Helm, vežba koja okreće američku vojsku protiv američkih građana, zakazana je da počne od 15. jula do 15. septembra . Koji tajni plan se krije iza Jade Helm?
Sovjetski Savez je bio delimični suprostavljeni kapitalističke pljačke u 1950-ih, 1960-ih, 1970-ih i 1980-ih,. Međutim, posle raspada Sovjetskog Saveza kapitalistička pljačkanja intenzivirana su tokom Klinton, Buš i Obama režima.
Neoliberalna globalizacija sada pljačka svoje sastavne delove i samu planetu. Amerikanci, Grci, Irci, Britanci, Italijani, Ukrajinci, Iračani, Libijci, Argentinci, španci i portugalci su opljačkani , svojih ušteđevina, penzija, socijalnih usluga i mogućnosti zaposlenja, a planeta se pretvorila u pustoš od strane kapitalista koji isisavaju i poslednje penije iz privrede. Kako Claudia von Werlhof piše, pljačkaški kapitalizam uništava planetu. http://www.globalresearch.ca/neoliberal-globalization-is-there-an-alternative-to-plundering-the-earth/24403
Treba nam memorijalni dan u znak sećanja na žrtve neoliberalne globalizacije. Svi mi smo njegove žrtve, na kraju i kapitalisti takođe.

Ostavite odgovor

